10/29/2014

Alle paznokcie - 15 (lakier termiczny) / Editt

Kolor: Różowy z tandetnymi drobinkami.
Krycie: 3 warstwy
Pędzelek: cienki i krótki
Trwałość: niecały dzień
Dostępność: drogerie internetowe
Cena: 5,50 zł/ 5 ml

  
 Chyba gorszego lakieru nie miałam, ciekawe czy tylko ja mam takie zdanie o tych lakierach. Znacie? Może polecacie jakiś lepszy zamiennik lakieru termicznego?


Przy okazji lakierów beznadziejnych pokażę jeszcze lakier z firmy Editt, numerku nie znam.
Kolor: Różowy, na żywo ciut ładniejszy. Ma w sobie drrobinki.
Krycie: 2 warstwy
Pędzelek: standardowy
Trwałość: dzień
Cena: ok. 1-2 zł/ 12 ml

7 komentarzy:

  1. Ten drugi bardziej mi się spodobał kolorystycznie ;)
    Szkoda, że lakier termiczny się nie spisał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://mariamagdalena23.blogspot.com/2014/08/alle-paznokcie-lakier-termiczny-nr-13.html

    u mnie tak się sprawdził:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Te drobinki akurat nawet mi pasują - w pierwszym przypadku - ale nie kupiłam tego lakieru, bo miałam podejrzenia, że może będzie śmierdział ponad przeciętną (mam złe doświadczenie ze śmierdzącym i tanim termicznym Ferity).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy lakier jest okropny : (

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten pierwszy kolor, ja akurat drobinki lubię, szkoda, że jest taki beznadziejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnnie niestety te termiczne to też porażka!

    OdpowiedzUsuń