8/27/2014

Rimmel - New Romantic & Golden Rose - 104

New Romantic: 
Kolor: Opalizujący cukierkowy róż
Krycie: 3 warstwy, kryje już przy 2, ale wtedy lekko prześwitują końcówki.
Pędzelek: Szeroki, zaokrąglony na końcu
Trwałość: 4-5 dni
Dostępność: Natura, Rossmann
Cena: niecałe 20 zł/12 ml

104:
Kolor: Różowe drobinki
Krycie: 2 cienkie warstwy, lub jedna grubsza, schnie błyskawicznie
Pędzelek: Standardowy
Trwałość: ok. 4 dni
Dostępność: wysepki Golden Rose, drogerie stacjonarne i internetowe
Cena: ok.10 zł/10,8 ml

Uwaga, spam zdjęć!

36 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja paznokci, bardzo mi się podoba! :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie nakładam tak grubej warstwy topów... wolę jedną warstwę na np. jaśniejszym podkładzie.

    ...a nawierzchniowe emalie z Golden Rose są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier z GR, podoba mi się, ale jego zmywanie to kara boska:P

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne! Przejrzę sobie reszte notek, bo nie mam ostatnio pomysłu na moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz już wiem, że lakier z rimmel muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie razem wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like this combo! And the bow rhinestone is too cute!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten lakier Rimmela, z tym brokatem też fajnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki lśniący mani :) Pięknie połączyłaś lakiery. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodkie kokardki <3 lakierowy duet też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobny lakier do tego z Golden Rose, z Barry M bodajże, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! :)
    Zapraszam: http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne połaczenie :)
    tak mi się podobają Twoje paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery od Rimmel :)
    Przypomniałaś mi o moim brokarotwym essence i praktycznie go nie używam przez zmywanie , ale teraz mam na niego mega ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe połączenie! Extra kształt paznokci. A ta mała kokardka jest po prostu urocza.
    Co do Twojego pytania o algi: to spirulina sprawia, że ta mieszanka tak niemiłosiernie śmierdzi. Próbowałam ją aromatyzować, nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta tafla, którą zostawia na paznokciach lakier Rimmel <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe combo, wygląda ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam kilka lakierów z tej samej serii Rimmel i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo to wygląda :)
    lubię te lakierki :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego :) Mam oba te lakiery, zaraz postaram się stworzyć coś podobnego :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne mani ;) Kokardki dopełniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bardzo bardzo podoba mi się to rozowe polaczenie ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny ten GR <3 wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wygrałaś drugi tydzień zabawy w kolory!! Twój róż jest powalający ;) Odezwij się na poczcie i zastanów się nad kolorem na następny tydzień. Czekam do jutra do 15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba piękne i świetnie do siebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacja , nie dziwię się że wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie do siebie pasują te kolorki ;* Co powiesz na wspólną obserwację ? Odezwij się u mnie na blogu !!! :D

    pastelove-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. prze przepiękne połączenie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne połączenie, tak słodko i dziewczęco, całość mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne połączenie, idealnie do siebie pasują. Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie to wygląda. Mam ten lakier z Rimmela, ale żeby krył musiałabym nałożyć chyba z 5 warstw. Nie wiem o co chodzi, ale u mnie bardzo prześwituje. Ale paznokcie wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń