9/27/2014

Nail Polish Confidential TAG

Już niejednokrotnie spotkałam się z tym tagiem, więc postanowiłam go zrobić też u siebie. Zapraszam!

1. Najstarszy: Maybelline - Pink Diamonds 541 - Typowy perłowy lakier, który był kiedyś modny. I co z tego, że jest ponad 5 lat po terminie ważności? Sentyment nie pozwala mi go wyrzucić, chociaż zaskakujące jest to, że w ogóle nie zgęstniał.

 
2. Najnowszy: Essie - Midnight Cami - Bardzo ciemny granat z drobinkami, zapowiada się na ulubieńca sezonu.


3. Najdroższy: OPI - In The Cable Car-Pool Lane - Ciemna śliwka, idealna na jesień. Ta mała buteleczka kosztowała mnie 49 zł , ale nie żałuję, bo jest piękny i świetnie się trzyma na paznokciach.


4. Najtańszy: H&M - Yellow - Kupiony w jakimś limitowanym zestawie na lato, został mi tylko ten kolor i kosztował ok. 3,50 zł.


5. Tanie perełki: Lakiery z Golden Rose (od lewej: 104, 66, 59), są świetne pod każdym względem. Duży przekrój kolorów i rodzajów. Fajnie utrzymują się na paznokciach i kosztują w zależności od serii 5-15 zł)


6. Najgorszy zakup: Lakiery Inglot (od lewej: 802, 974) oraz lakier termiczny z AllePaznokcie nr. 15. Do pełnego krycia potrzebują 3 warstw, są rzadkie i rozlewają się na skórki, w dodatku nie utrzymują się dłużej niż pół dnia. Podsumowując tragedia i żenada, bo lakiery z Inglota kosztują prawie 25 zł.


7. Trzy ulubione: Essie (od lewej: Waltz, Fiji, Cute as a Button). Czyli lakiery, którymi mogłabym malować sobie paznokcie przez cały czas i nie znudziłyby mi się.


I jeszcze na koniec pochwalę się wygraną w rozdaniu u jagodowa00. Jeszcze raz dziękuję. :)


Jeśli nie macie tego tagu u siebie, a was zainteresował to zachęcam do zrobienia. ;-)

29 komentarzy:

  1. Fajny tag :) chyba też go zrobie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tego tagu. Bardzo fajny, być może sama go kiedyś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag, niestety też się u mnie nei sprawdziły termiczne tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałabym sie tego po lakierach z Inglota, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, bez przesady - ja mam mnóstwo jeszcze tańszych lakierów. Ogólnie nie wydają na jeden więcej, niż 20 zł; nie ma po co, skoro i tak pozbywam się mani po 2-3 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia ulubieńca sezonu :) Paznokcie muszę wyglądać świetnie w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten lakier termiczny :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś mi, że tez mam lakier termiczny , który kiedyś dostałam i kompletnie o nim zapomniałam;fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ochotę zrobic ten tag u siebie i chyba niebawem siępojawi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten tag :) Wpadł mi w oko ten lakier OPI i w sumie nie dziwię się, że kupiłaś go za taką cenę, bo jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z trójką ulubieńców bym się zgodziła, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory akurat na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag :-) chociaż co do inglota to zależy od koloru, ja mam kilka razy i jestem zadowolona, chociaż kiedyś były o wiele lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Essie świetny i OPI też :)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Dwójka" i "Piątka" środkowy mi się podoba. :) Trójka też, ale nigdy w życiu nie dałabym tyle za lakier. ;)

    http://justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że wszystko dotarło całe i zdrowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny tag, musze u siebie zrobic jak juz je wszystkie wypakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Very lovely tag! Funny to see your oldest polish you have and stilll working as well!

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny tag, czyta sie z przyjemnoscia i zainteresowaniem. Juz sie zastanawiam nad zrobieniem podobnego, bo w sumie kazda z nas ma w tym temacie duuuzo do powiedzenia :)
    Pozdrawia cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba przyznać, że ja też nie przepadam za Inglotem... jakość niewspółmierna do ceny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele osób ma podobne zdanie jeżeli chodzi o firmę inglot.
    Nie miałam okazji testować.
    Uwielbiam natomiast te z golden rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne te lakiery Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Opi ma piękny kolor, ten najnowszy Essie też :) No i dostrzegłam mojego ulubieńca - Fiji <3

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam jakiś lakier, liczący sobie już kilka ładnych lat, a jeszcze nie zgęstniał i jest go całkiem dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Również posiadam lakiery z Inglota.. kolory może i piękne, ale potrafiły zrobić się jakieś "wzorki" niecały dzień po malowaniu.. tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sprawdź konto w banku na paszport na konto online alior bank

    OdpowiedzUsuń