5/01/2014

Na bogato :) - BELL - French manicure 02

Kolor: Nude, typowy do frencha.
Krycie: Nie robi smug i mimo nałożonych 3 warstw wciąż prześwitują końcówki, ale jest to lakier do frencha więc swoje zadanie spełnia. W zależności jak bardzo chcemy mieć intensywny kolor tyle warstw kładziemy. Przy 1 wygląda jak bezbarwny. Na zdjęciach widzicie 3 warstwy.
Pędzelek: Nigdy wcześniej się z takim nie spotkałam, średniej wielkości i.. ukośny, ale bardzo dobrze się nim maluje.
Trwałość: 4/5 dni
Dostępność: Hebe, Rossmann, Natura
Cena: ok. 6 zł / 11,5 ml
I kolejne pytanie do was. Wolicie prezentację samych lakierów czy dołączyć do tego jakieś zdobienia np. jak tutaj?

33 komentarze:

  1. That is super pretty! I love your nail shape :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to zestawienie :). Te złote drobinki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie to mani wygląda! <3 a lakier nie dla mnie, bo za takimi nie przepadam : c ale to złoto cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z cyrkoniami bardzo mi się podobają ;) Ostatnio stawiam właśnie na jasne kolorki i małe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To złoto wygląda świetnie i zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mani, co to za złoto? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ten lakier do frencha,muszę sobie zakupić bo zapomniałam całkowicie o frenchu a tak go przecież lubię :)
    Co do prezentacji lakierów ja lubię obie wersje-i lakier solo i ze zdobieniami,więc możesz robić na zmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To połączenie ze złotym jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda cudownie! Mam ten lakier, a dokładniej z tej serii tylko o odcień lub dwa ciemniejszy. Po 3 warstwach otrzymuje już całkowite krycie, a paznokcie wyglądają bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne,kobiece i delikatne. Chyba zrobię sobie coś podobnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienia wyglądają uroczo, nadają Twoim paznokciom nietypowy charakter :) Bardzo mi się to podoba, a co to za brokat masz na paznokciu ? Sypki czy to po prostu jakiś lakier? Swoją drogą lakiery Bell można dostać ostatnio również w biedronce, ale jest tam bardzo ubogi wybór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypki, szukam idealnego złota w lakierze, ale póki co wszystkie były beznadziejne..
      Fakt, ubogi wybór i lakiery nie mają żadnych numerków.

      Usuń
  12. Mam ten lakier z Bell i jestem z niego bardzo zadowolona :) Paznokcie zrobiłaś ślicznie, ja uwielbiam złoto w ogóle, także na paznokciach, ale nie znalazłam jeszcze takiego, do którego chciałabym wrócić. Może Ty masz coś, co mogłabyś polecić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, bo sama takiego szukam dopiero.. zazwyczaj takie brokaty w lakierze solo wyglądają kiepsko, więc sięgnęłam po sypki i ku mojemu zdziwieniu wyszło na plus. :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wygląda to mani. Ja jednak rzadko sięgam po takie mleczne kolory. :) /P.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny mani! złotko idealnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne mani :) choć nie przepadam za lakierami do frencza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulala, faktycznie bogato- ale podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie piękne, złotko w kobiecej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne masz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne paznokcie masz :) mani byłoby idealne dla mnie gdyby nudziak był kryjący, a nie frenchowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba:) tylko ja dla siebie, postawiłabym na bardziej szampański odcień złota:)
    Masz prześliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś nie byłam fanką złotego brokatu, ale ostatnio jakoś się do niego przekonuje :) Pięknie wygląda taki manicure, świetny miałaś pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. absolutnie uwielbiam takie kolory i lubię jak widać przy nich tip paznokcia, dla mnie to taki leniwy french;)Jak jeszcze nie robi smug to już ideał;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Połączenie jest boskie <3 jest czysto, schludnie, elegancko i posh :D bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się szalenie, świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny manicure!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealnie połączenie! Bardzo mi się podoba :)

    A ten lakier Bell wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń