6/09/2014

ESSIE - Tart Deco & Beyond Cozy

TART DECO
Kolor: W butelce wygląda jak rozbielona brzoskwinia, a w rzeczywistości wyszedł pomarańcz z kremowym wykończeniem. W słońcu jest trochę jaśniejszy niż na zdjęciach, bardziej przypomina swój brzoskwiniowy  kolor z butelki, natomiast w sztucznym świetle lub cieniu jest pomarańczowy.
Krycie: 2 warstwy
Pędzelek: Płaski, szeroki, zaokrąglony po bokach. ( nie robiłam zdjęć, bo we wcześniejszych postach pokazywałam identyczny )
Trwałość: ok. 7 dni
Dostępność: Super Pharm, Hebe, Douglas, drogerie internetowe
Cena: 15-35 zł /  13,5 ml

BEYOND COZY
Kolor: Złote, malutkie drobinki.
Krycie: 2 naprawdę cienkie warstwy, krycie idealne jak na brokat.
Pędzelek: Cienki (linia profesjonalna)
Trwałość: ok. 7 dni
Dostępność: Super Pharm, Hebe, Douglas, drogerie internetowe 
Cena: 15-35 zł /  13,5 ml



33 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Tart Deco :). Nie mam żadnego Essie w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie!
    ja z tej dwójki mam Beyond cozy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tart Deco jest boski, musze go koniecznie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne Essie u Ciebie, sporo ich masz :) Ten pomarańczowy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka i elegancja - perfekcyjne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu, piękne te lakiery!!! Muszę sobie kupić ten złoty. Za to ten pomarańcz jest taki soczysty. Jutro lecę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny ten Beyond Cozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne paznokcie :-) Tart Deco to jeden z moich ulubionych Essiaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co mi sie stało, ale ostatnio kocham wszystkie lakiery na bogato <3 to złotko jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beyond cozy - idealnie sprawdziłby się na jakąś imprezę, robi wrażenie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie, marzą mi się essie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie pomalowane! :) fajnie tu u Ciebie :) zostaję i obserwuję :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne połączenie,cudowny manikure. Beyond cozy jest meeeeega.

    OdpowiedzUsuń
  15. How cute looks your manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Złoty również przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest ten złoty! Idealny jakiego szukam :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. What beautiful manicure you have. I love this combination :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ranu Julek! wszystkie piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. I love tart deco and wish I had it! Gorgeous mani!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta brzoskwinio-pomarańcza jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń