4/14/2014

AVON - Sea Breeze

Miałam pisać wcześniej, jednakże sprawność mojego komputera mi na to nie pozwoliła.
Sea Breeze to taka zgaszona mięta, robi straszne smugi i nie kryje nawet przy dwóch grubych warstwach, wiec nakładanie trzeciej sobie odpuściłam. Lakier kosztował w granicach 24 zł, więc nie jest wart swojej ceny, a bynajmniej moim zdaniem. Konsystencja bardzo wodnista, rozlewa się na skórki, nie umiem nad nim zapanować, chociaż pędzelek ma przyzwoity. Ogólnie nie polecam, trwałości nie ocenię, iż zmyłam go po 2 dniach bez odprysków. Nie wiem czy wszystkie lakiery z tej firmy są takie wadliwe, czy tylko ten jest taki beznadziejny.
Na zdjęciach: avon gel strength + 2 warstwy bez topu
avon sea breeze
avon sea breeze
avon sea breeze

3 komentarze:

  1. Avon ma bardzo nierówne lakiery - mam w swoich zborach takie które kryja po jednej warstwie i takie które kryją po trzech

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko,24 zł za taki bubel?

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kiepski jest. Duze przeswity jak na 2 warstwy.

    OdpowiedzUsuń